• szukaj:

Referencje arrow Realizacje
Polityka plików ''cookies''

Informujemy, że strona korzysta z plików cookies - zapoznaj się z polityką prywatności

Realizacje

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc C-SERIES

imc C-SERIES – kompletna,  uniwersalna i przenośna stacja akwizycji przygotowana do rejestracji  bardzo szerokiego spektrum sygnałów zarówno wolnoz CS-5008-1_Front_Wetfloor.jpg

Produkty Czujniki / GPSy

Nowo skonstruowany rejestrator CDS-GPS z wbudowanym odbiornikiem GPS 100 Hz, wyświetlaczem użytkownika i predefiniowanymi manewrami jazdy przeznaczony jest do testów wzdł KistlerGPS.jpg

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc CRONOS-SL

Systemy pomiarowe przygotowane do warunków ekstremalnych!

 

SL4 Front_Wetfloor.jpg

Produkty Czujniki / Mikrofalowe

Microstar II jest to czujnik służący do pomiaru parametrów ruchu wzdłużnego pojazdu, wykorzystujący radarowy efekt Dopplera.

kcd_microstar-II.jpg

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc CRONOScompact

imc CRONOS compact – kompletna, modułowa i rekonfigurowalna stacja akwizycji sygnałów pomiarowych,

2000E-AC_RACK_Front_Wetfloor.jpg

Nowości Artykuły / UNIWERSALNA PLATFORMA POMIAROWO-SYMULACYJNA DO EKSPERYMANTALNYCH BADAŃ DYNAMIKI POJAZDU SAMOCHODOWEGO. Artykuł z ZESZYTY NAUKOWE INSTYTUTU POJAZDÓW 4(100)/2014

UNIWERSALNA PLATFORMA POMIAROWO-SYMULACYJNA DO EKSPERYMANTALNYCH BADAŃ DYNAMIKI POJAZDU SAMOCHODOWEGO. Artykuł z ZESZYTY NAUKOWE INSTYTUTU POJAZDÓW 4(100

Produkty Oprogramowanie / imc STUDIO - oprogramowanie do pomiarów i kontroli

imc STUDIO 5.0 - pomiar, analiza danych, wizualizacja, automatyzacja

Szybki kontakt

tel. +48 61 652-24-89,
GSM: +48 507 182 816

biuro@ts-wind.pl

62-002 Suchy Las,
ul. Szkolna 96
NIP 777-28-12-084

Formularz kontaktowy


Prześlij mi kopię wiadomości
kod
Wpisz kod z obrazka

Realizacje

1. Przemysłowy Instytut Motoryzacji PIMOT, ul. Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa.

Projekt pt. „Dobór i dostawa zestawu pomiarowego do badania wybranych aspektów dynamiki pojazdu samochodowego wraz  2 dniowym szkoleniem ( przyspieszanie, hamowanie, stateczność ruchu)”.

Podstawowe elementy toru pomiarowego:  głowica pomiarowa wbudowana w koło kierownicy  do wyznaczania momentu obrotowego, prędkości kątowej i kąta skrętu koła  kierownicy, czujnik siły na pedał hamulca, głowica optyczna do bezkontaktowego i jednoczesnego  pomiaru prędkości wzdłużnej i poprzecznej, kąta znoszenia i prędkości bezwzględnej  pojazdy.


 2. Instytut Technologii Eksploatacji -Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom.

Projekt pt. „ Dostawa zestawu pomiarowego do bezkontaktowego wyznaczania wybranych parametrów ruchu pojazdu samochodowego”.

Podstawowe elementu zestawu: zintegrowane koło kierownicy do bezkontaktowego pomiaru momentu obrotowego, kąta skrętu oraz prędkości kątowej wraz z procesorem i uchwytem uniwersalnym na kolumnę kierownicy, głowica optyczna do bezkontaktowego jednoczesnego  pomiaru prędkości wzdłużnej i poprzecznej, kąta znoszenia i prędkości bezwzględnej  pojazdu.


 

3. Politechnika Świętokrzyska w Kielcach,  Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7.

Projekt pt. „ LABIN- Wsparcie Aparaturowe Innowacyjnych Laboratoriów Naukowo – Badawczych Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach ”Nr POPW.01.03.00-26-016/09 Współfinansowany przez UE – Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej  2007-2013 Priorytet I. Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3  Wspieranie Innowacji Dobór i dostawa aparatury do drogowych badań samochodu ( I etap) oraz kierownicy dynamometrycznej dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach. 

Podstawowe elementu rozbudowanego toru pomiarowego: zintegrowane koło kierownicy do bezkontaktowego pomiaru momentu obrotowego, kąta skrętu oraz prędkości kątowej wraz z procesorem i uchwytem uniwersalnym na kolumnę kierownicy, głowice optyczne do bezkontaktowego jednoczesnego  pomiaru prędkości wzdłużnej i poprzecznej, kąta znoszenia i prędkości bezwzględnej  pojazdy, kompletny system do wyznaczania kątów obrotu konstrukcji nośnej pojazdu względem osi OX oraz OY  (System Pitch & Roll ), zestaw do wyznaczania poślizgów koła ogumionego, zestaw do pomiaru ustawienia zestawu kół przednich  względem konstrukcji nośnej pojazdu w trakcie badań drogowych,  stacja akwizycji danych wraz z oprogramowaniem przystosowanym do badań pojazdów samochodowych (biblioteka podstawowych danych technicznych wybranych samochodów).

 


Realizacje  
© 2013 TS-WIND Systemy. Wszelkie prawa zastrzeżone projekt i realizacja: artiworks.pl projektowanie stron www poznań, artiworks.pl