• szukaj:

Nowości arrow Kierowalność i stateczność
Polityka plików ''cookies''

Informujemy, że strona korzysta z plików cookies - zapoznaj się z polityką prywatności

Realizacje

Produkty Oprogramowanie / imc STUDIO - oprogramowanie do pomiarów i kontroli

imc STUDIO 5.0 - pomiar, analiza danych, wizualizacja, automatyzacja

Produkty Czujniki / GPSy

Nowo skonstruowany rejestrator CDS-GPS z wbudowanym odbiornikiem GPS 100 Hz, wyświetlaczem użytkownika i predefiniowanymi manewrami jazdy przeznaczony jest do testów wzdł KistlerGPS.jpg

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc C-SERIES

imc C-SERIES – kompletna,  uniwersalna i przenośna stacja akwizycji przygotowana do rejestracji  bardzo szerokiego spektrum sygnałów zarówno wolnoz CS-5008-1_Front_Wetfloor.jpg

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc CRONOScompact

imc CRONOS compact – kompletna, modułowa i rekonfigurowalna stacja akwizycji sygnałów pomiarowych,

2000E-AC_RACK_Front_Wetfloor.jpg

Produkty Sprzęt pomiarowy / imc CRONOS-SL

Systemy pomiarowe przygotowane do warunków ekstremalnych!

 

SL4 Front_Wetfloor.jpg

Nowości Artykuły / UNIWERSALNA PLATFORMA POMIAROWO-SYMULACYJNA DO EKSPERYMANTALNYCH BADAŃ DYNAMIKI POJAZDU SAMOCHODOWEGO. Artykuł z ZESZYTY NAUKOWE INSTYTUTU POJAZDÓW 4(100)/2014

UNIWERSALNA PLATFORMA POMIAROWO-SYMULACYJNA DO EKSPERYMANTALNYCH BADAŃ DYNAMIKI POJAZDU SAMOCHODOWEGO. Artykuł z ZESZYTY NAUKOWE INSTYTUTU POJAZDÓW 4(100

Produkty Czujniki / Mikrofalowe

Microstar II jest to czujnik służący do pomiaru parametrów ruchu wzdłużnego pojazdu, wykorzystujący radarowy efekt Dopplera.

kcd_microstar-II.jpg
Szybki kontakt

tel. +48 61 652-24-89,
GSM: +48 507 182 816

biuro@ts-wind.pl

62-002 Suchy Las,
ul. Szkolna 96
NIP 777-28-12-084

Formularz kontaktowy


Prześlij mi kopię wiadomości
kod
Wpisz kod z obrazka

Kierowalność i stateczność

Zestaw aparatury do badania dynamiki pojazdu.

Stateczność  i kierowalność.

Wymuszenie i odpowiedź układu

Mierzony parametr

Symbol

Proponowana aparatura/czujnik

 

Prędkość  wypadkowa 

l V l

S-350 Aqua

Prędkość wzdłużna 

Vl

S- 350 Aqua

Prędkość poprzeczna 

Vq

S-350 Aqua

Kat znoszenia pojazdu   

δ

S-350 Aqua

Przemieszczenia pionowe

konstrukcji – 4 punkty

H1.. H4

HF- xxxC

Kąt obrotu wokół osi poprzecznej  pojazdu

-Pitch angle ( obliczany)

β

UC procesor

Kąt obrotu wokół osi wzdłużnej pojazdu

-Roll angle (obliczany)

α

UC procesor

Prędkość obrotu wokół osi poprzecznej

-Pitch rate ( obliczany)      

Ѡβ

UC procesor

Prędkość obrotu wokół osi wzdłużnej

-Roll rate ( obliczany)

Ѡα

UC procesor

Prędkość kątowa wokół osi pionowej do drogi - Yaw rate

Ѡϕ

Czujnik żyroskopowy

& S-350 Aqua

Przyspieszenie poprzeczne

aq

Czujnik przyspieszenia & S-350 Aqua

Kąt skrętu koła kierownicy

θ

MSW

Moment obrotowy na kole kierownicy

Tθ

MSW

Prędkość obrotu koła kierownicy 

Ѡθ

MSW

 

Wszystkie  czujniki  dostarczają dane z częstotliwością 250 Hz lub większą.



© 2013 TS-WIND Systemy. Wszelkie prawa zastrzeżone projekt i realizacja: artiworks.pl projektowanie stron www poznań, artiworks.pl